Transporditingimused  

Pärast tellimuse eest tasumist on kauba kohaletoimetamise aeg tavaliselt 2-3 tööpäeva. Olenevalt kauba saadavusest võib tarneaeg pikeneda kuni 5 tööpäevani.

Pakiautomaat

Alates 499€ ostu puhul rakendub ostukorvis tasuta transport.

Kauba kohaletoimetamise orienteeruv aeg on märgitud toote kaardil, tavaliselt 2-3 tööpäeva. Kui ostukorvis pakiautomaadi valikut ei ole, siis valitud kaubad pakiautomaati ei mahu.

Smartpost pakiautomaat

Itella Smartposti pakiautomaadid on paigutatud erinevatesse kaubanduskeskustesse üle Eesti. Pakiautomaati mahuvad saadetised, mille maksimaalne paki kaal on 35 kg ning mõõtmed 60cm x 36cm x 60cm.

Kui pakk jõuab postipakiautomaati, saadetakse tellijale sõnum paki saabumise info, automaadi asukoha, lahtioleku aegade ning personaalse uksekoodiga.

Omniva pakiautomaat

Omniva pakiautomaadid on paigutatud üle Eesti ning pakiautomaadist saab paki välja võtta olenemata nädalapäevast 24 tundi ööpäevas.

Pakiautomaati mahuvad saadetised, mille maksimaalne paki kaal on 30 kg ning mõõtmed 39cm x 38cm x 64cm.

Kui pakk jõuab postipakiautomaati, saadetakse tellijale sõnum paki saabumise info, automaadi asukoha ning personaalse uksekoodiga.

DPD Pickup pakiautomaat

DPD pakiautomaadid on paigutatud üle Eesti ning pakiautomaadist saab  paki välja võtta olenemata nädalapäevast 24 tundi ööpäevas. Pakiautomaati mahuvad saadetised, mille maksimaalne paki kaal on 20 kg ning mõõtmed 37cm x 40cm x 60cm.

Kui pakk jõuab pakiautomaati, saadetakse tellijale sõnum paki saabumise info, automaadi asukoha ning personaalse uksekoodiga.

Kuller

Alates 499€ ostu puhul rakendub ostukorvis tasuta transport.

Kauba transporti teostavad Eesti piires erinevad koostööpartnerid, peamiselt DPD kuller.

Kaup tarnitakse välisukseni või aiaväravani. Kauba kohaletoimetamise orienteeruv aeg on märgitud tootekaardil, enamasti on see 2-3 tööpäeva.  Kauba kohaletoimetamine toimub esmaspäevast reedeni kella 8.00-17.00.

Kaupade transpordihind arvutatakse ostukorvipõhiselt. Tasuda saab korraga nii veoteenuse kui kauba eest.

Kuller helistab või saadab lühisõnumi ning lepib kliendiga täpselt kokku kauba kohaletoimetamise aja ja koha.

Tooted antakse kulleri poolt kliendile üle saatelehe alusel. Enne kauba vastuvõtmist ja allkirja andmist saatelehele, soovitame üle vaadata toote pakend. Nähtavate vigastuste korral soovitame kaupa mitte vastu võtta. Allkirjastades saatelehte kinnitab klient, et kauba üleandmise momendil oli pakend ja selle sisu terve või olete rahul pakendi seisundiga.

*Suuremahuliste toodete, mahutite, septikute, biopuhastite jne, puhul peab klient organiseerima ise kauba mahalaadimise. Lisatasu eest on võimalik tellida meilt maha laadimiseks kraanaga auto. Pakkumise saamiseks võtta ühendust e-poega (e-pood@feb.ee või telefonil +372 56 888 315).

Kauba kättesaamine FEB AS-i kauplusest

Kõik FEB AS kaupluse laod väljastavad e-poest tellitud kaupa kaupluse lahtioleku aegadel. Kauba väljastuspunkt on tähistatud sildiga „Kauba väljastus“.

Selleks, et tellitud kaup sobivaimast kauplusest kätte saada, tuleb ostukorvist transpordiviiside seast valida „ tulen ise järgi“ ning lisaks teha valik sobivaima kaupluse osas.

Peale arve tasumist ja kauba komplekteerimist teavitame kauba soovitud kauplusesse jõudmisest e-posti teel. Palume tähele panna, et ka valiku "tulen ise järgi" korral tuleb oodata kauba saabumise teavitust, et kaup on pakitud ja väljastamiseks valmis.

Kaup väljastatakse ainult kauba tellinud isikule (kui klient ei teavita veebipoodi e-maili või tellimuse lisainfo teel teisiti), tellimuse kinnituse ning isikut tõendava dokumendi alusel.

Enne kella 12:00 vormistatud tellimused väljastame samal päeval eeldusel, et kaup on konkreetses kaupluses olemas. Saadavust konkreetses laos kuvatakse tootelehel.

Kaupa hoitakse laos 7 tööpäeva.