Korduma kippuvad küsimused

 K: Kas FEB AS-i e-poest on võimalik osta järelmaksuga?

V: Jah, FEB AS-i e-poest on võimalik tellimust tasuda järelmaksuga. Tutvu järelmaksu tingimustega siit.

K: Kas FEB AS-i e-poe ja kaupluste hinnad erinevad?

V: Jah, FEB AS-i e-poe ja kaupluste hinnad võivad erineda.

K: Kui FEB AS-i e-poes makset sooritades suunatakse lehele https://psd2.getkevin.eu/login/..., siis kas pangamakse on usaldusväärne?

V: Jah, pangamakse on usaldusväärne. Maksekeskkonna lahendust pakub meile Esto AS/Kevin EU UAB.

K: Kas e-poes tehtud tellimust on võimalik tühistada?

V: Jah on võimalik. Tellimust on võimalik tühistada peale tellimuse tasumist, kuid enne toodete kohaletoimetamist. Seda saab teha saates FEB AS-i e-poe elektronposti aadressile e-pood@feb.ee vastavasisulise teate koos tellimuse numbriga ning oma arvelduskonto numbriga.

FEB AS-i e-poes kehtib ka 14-päevane tagastusõigus. Loe lähemalt siit.

K: Kas peab olema registreerunud kasutaja, et e-poest osta?

V: Ostu sooritamiseks ei pea registreerima kuid registreerunud kasutajad saavad salvestada ning jagada soovikorvi. Minu konto on mugav keskkond, mis koondab kokku kõik FEB AS-i e-poes tehtud toimingud sh. varasemaid oste e-kauplustest. 

K: Millal saab raha tagasi kui toode on tagastatud?

V: FEB AS tagastab raha 14 päeva jooksul, kui kaup on jõudnud e-poe lattu.

K: Kuidas käituda, kui toode ei sobi?

V: Toote saab tagastada 14 päeva jooksul, kui seda ei ole kasutatud või kahjustatud ning on originaalpakendis. Tutvu tagastustingimustega siit.

K: Kas teine isik saab e-poe kaupa kätte?

V: Kaup väljastatakse ainult kauba tellinud isikule (kui klient ei teavita veebipoodi e-maili või tellimuse lisainfo teel teisiti), tellimuse kinnituse või arve ning isikut tõendava dokumendi alusel.

K: Kus asuvad FEB AS kauplused ja mis on lahtiolekuajad?

V: FEB AS-i kaupluste asukohad leiad siit

K: Kas suuremahuliste toodete puhul sisaldub transpordi hinnas ka kauba maha laadimine?

V: Kauba maha laadimine ei sisaldu transpordi hinnas.

K: Mis hetkest hakkab kehtima garantii?

V: Garantii hakkab kehtima alates seadme ostjale üleandmisest ning kehtib ainult nende puuduste puhul, mille põhjuseks on tootjapoolsed materjali- ja valmistusvead.

K: Kui e-poest ostetud toode on katki, kuhu pöörduda?

V: E-poest ostetud toote korral palun pöörduge FEB AS-i e-poe klienditeenindaja poole e-post: e-pood@feb.ee.

K: Mida pean selleks tegema, kui soovin Milwaukee tootele saada pikemat garantiid?

V: Milwaukee toodetele saab pikemat garantiid registreerida Milwaukee leheküljel: https://warranty.milwaukeetool.eu/et-ee/home. Seadme registreerimiseks tuleks Milwaukee lehele luua esialgu konto. Kui konto on kinnitatud, siis kuvatakse juhtnöörid, kuidas seadet täpsemalt registreerida. Garantii pikendus peab olema registreeritud 30 päeva jooksul alates arve esitamise kuupäevast.

K: Mida pean selleks tegema, kui soovin kauba tagastada Omniva pakiautomaati?

V: Omniva pakiautomaadi tagastamise juhend on leitav siit: https://www.omniva.ee/era/pakk/paki_tagasisaatmine.