Korduma kippuvad küsimused

K: Kas FEB AS-i e-poest on võimalik osta järelmaksuga?

V: Jah, FEB AS-i e-poest on võimalik tellimust tasuda järelmaksuga. Tutvu järelmaksu tingimustega siit.

K: Kas FEB AS-i e-poe ja kaupluste hinnad erinevad?

V: Jah, FEB AS-i e-poe ja kaupluste hinnad võivad erineda.

K: Kas e-poes tehtud tellimust on võimalik tühistada?

V: Jah on võimalik. Tellimust on võimalik tühistada peale tellimuse tasumist, kuid enne toodete kohaletoimetamist. Seda saab teha saates FEB AS-i e-poe elektronposti aadressile e-pood@feb.ee vastavasisulise teate koos tellimuse numbriga ning oma arvelduskonto numbriga.

FEB AS-i e-poes kehtib ka 14-päevane tagastusõigus. Loe lähemalt siit.

K: Kas peab olema registreerunud kasutaja, et e-poest osta?

V: Ostu sooritamiseks ei pea registreerima kuid registreerunud kasutajad saavad salvestada ning jagada soovikorvi. Minu konto on mugav keskkond, mis koondab kokku kõik FEB AS-i e-poes tehtud toimingud sh. varasemaid oste e-kauplustest. 

K: Millal saab raha tagasi kui toode on tagastatud?

V: FEB AS tagastab raha 14 päeva jooksul, kui kaup on jõudnud e-poe lattu.

K: Kuidas käituda, kui toode ei sobi?

V: Toote saab tagastada 14 päeva jooksul, kui seda ei ole kasutatud või kahjustatud ning on originaalpakendis. Tutvu tagastustingimustega siit.

K: Kas teine isik saab e-poe kaupa kätte?

V: Kaup väljastatakse ainult kauba tellinud isikule (kui klient ei teavita veebipoodi e-maili või tellimuse lisainfo teel teisiti), tellimuse kinnituse või arve ning isikut tõendava dokumendi alusel.

K: Kus asuvad FEB AS kauplused ja mis on lahtiolekuajad?

V: FEB AS-i kaupluste asukohad leiad siit

K: Mis hetkest hakkab kehtima garantii?

V: Garantii hakkab kehtima alates seadme ostjale üleandmisest ning kehtib ainult nende puuduste puhul, mille põhjuseks on tootjapoolsed materjali- ja valmistusvead.

K: Kui e-poest ostetud toode on katki, kuhu pöörduda?

V: E-poest ostetud toote korral palun pöörduge FEB AS-i e-poe klienditeenindaja poole e-post: e-pood@feb.ee.